Login for faster access to the best deals. Click here if you don't have an account.

Telekung mawaddah Business

1 week ago Fashion and Clothing Kuala Lumpur   21 views

RM229

  • telekung-mawaddah-big-0
  • telekung-mawaddah-big-1
  • telekung-mawaddah-big-2

0.0 star

Location: Kuala Lumpur
Price: RM229

???????????????????????? ???????? ???????????? ???????????????????? ???????????????????????????????? ???????????????? ???????????????? ???????????? ???????????????????????????????? ???????????? ????????????????????????????????., ???????????????????????? ????????????????????????????????-???????????????????? ???????????? ???????????????????????????????? ????????????????????..]
Tapi bila first time try pakai TELEKUNG MAWADDAH..,rasa LAEN la..Lembut GILER kain dia..Sejuk plak tu..Patutla ramai puji kain dia SELESA..
.
Serius TAK TIPU ..!!
.
.
Bila pakai telekung yang selesa ni., rajin dia LAEN MACAM betul..Memang tahap tak leh bawak bincang..!
.
.
Rupa rupanya macam ni cara nak KHUSYUK dalam solat..Kalau la sebelum ni TERSEDAR LEBIH AWAL, dah lama dah tukar telekung baru..!!.
.
.
Sis kat luar sana yang masih lagi bertelekung yang lusuh dan bertahun tak berganti., JANGAN RISAU OK..!
.
.
Sis masih belum terlambat untuk berubah.!
Jom klik link wasap di bawah untuk saya bantu..!
.
0:00 / 0:50
1Ridzwan Azmi


 
Note: You must be logged in to post a review.